:'( . CRYING

aku selalu kalah dengan perasaan. LELAKI . suka ambil kesempatan. gembira mainkan hati aku.manusia mane yang tak nak setia . bila aku belajar jadi setia,orang mainkan aku.aku memang bodoh sebab percayakan lelaki.bodoh sebab terpedaya dengan janji-janji mereka.bila aku dah mula sayang,orang tinggalkan aku macam sampah.aku sedar sape aku.aku memang tersangat tak layak untuk kau.orang anggap aku bahagia bila bercinta,tapi mereka tak tahu yang aku buat semua tu sebab aku terpaksa.bukan sebab kehendak aku sendiri.aku tinggalkan cinta pertama aku untuk dia.aku korbankan perasaan aku semata-mata untuk dia.tapi,dia tipu aku.aku dah tak boleh patah balik.dua tahun aku simpan perasaan tu.aku adalah orang yang setia. tapi LELAKI telah merubah aku.


perangai dia yang pelik,sikap dia yang suka merajuk,perwatakan dia yang lucu.aku suka dengan semua tu.tapi tiba-tiba semua tu hilang.walaupun aku menangis,aku tetap tak boleh ubah keputusan dia.

Lee Min Ho , jangan buat aku macam tu lagi ye . i love you so much !

okey, water eye aku pon dah kering . so , baibai.

♥ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Sha ! Like Kalau Suka ! ♥

;

No comments:

Post a Comment