To My Friends

Assalamualaikum . sha tak taw nak cakap macam mana sekarang ni . ada something yang sha nak bagitau kat kawan-kawan sha . tak kisah la yang lama ke , yang baru ke , asalkan dia kawan sha . sha sayang korang semua . tapi sha terasa hati sangat dengan sesetengah kawan sha ni . consist of man and woman . sha tak taw apa yang korang rasa pasal sha . sha bukan nak sentap . tapi perangai korang ni buat sha sedih . setahu sha , sha tak pernah buat jahat kat korang . tapi kenapa korang buat sha camni . maafkan sha kalau sha ada buat apa-apa salah . mungkin ada perangai sha yang sha rasa ok , tapi korang tak boleh . dalam hati sha , i always love you . 

dulu kita ok je kan . tapi sekarang dah lain . tak pernah sekali pun sha berputus asa mintak kita ok macam dulu . mungkin masing-masing dah ada kehidupan sendiri . tapi tak kan nak mesej tanya khabar pun tak boleh . sha taw korang nak jauhkan diri dari sha . bila sha tanya kenapa , korang tak nak jawab . kalau betul sha salah , bagitau apa salah sha . itu lebih baik dari senyap . sha sentiasa fikirkan korang . korang mungkin tak ingat kan sha langsung pun kan  . haha . tak pe . kasih sayang tak perlukan balasan . sha tak taw la kenapa orang suka sangat tuduh sha buat benda yang sha tak buat . sha tak kisah kalau orang tak nak percaya kat sha pun . Allah itu maha melihat . DIA tahu apa yang sha rasa dalam hati sha . DIA tahu apa yang sha buat dan apa yang sha tak buat . 

sha tak nak cakap panjang-panjang . cuma sha cuma nak kita jadi macam dulu lagi . sha merayu sangat . tapi kalau memang dah korang tak nak , tolong la bagitau sebab nya yang sebenar . sha sayang kan persahabatan kita . 

FRIENDSHIP NEVER ENDS 

♥ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Sha ! Like Kalau Suka ! ♥

;

No comments:

Post a Comment