Antara Kawan dan Kekasih


Antara kawan dan kekasih . pernah tak korang terpikir yang mana korang akan pilih . Dalam hidup aku , sekali dia menjadi kawan , selamanya dia akan tetap jadi kawan untuk aku .ekceli aku susah nak jadikan orang yang aku anggap sebagai kawan sebagai kekasih . aku tengok orang lain santaiii je buat camtu tapi aku tak leh . aku boleh tipu orang tapi aku tak leh tipu diri aku sendiri .aku ni senang terpikat tapi susah nak mencintai .mungkin aku tak pro dalam hal-hal camtu kowt . haha . :)

aku tengok kawan-kawan aku happy je dengan boyfie dyorang . alahaiii . tapi kenapa aku susah sangat ? tu la kau . memilih sangat . nak yang hensem , kaya , romantik . eh , biarlah cik jah oii . semua pompuan nak camtu . tapi bagi aku , agama dia je yang dapat tawan hati aku . jika hilang agama nya , maka hilang la perasaan cinta aku . wahh . bermadah nampak . *apa celupp . 

sebenarnya kita je yang nampak dyorang camtu kan? benda sebenar kita tak taw pun ntah-ntah dia pun cam kita . tapi bila aku pikir yang aku ni kecik lagi (konon-konon laa) , aku sepatutnya kejar cita-cita dulu . yang cinta tu biar dia pulak kejar kita . mesti menang marathon punya lah cinta tu . aku sebenarnya tak pandai nak taip entry best-best untuk korang . maklumlaa . aku ni kalau cikgu suruh buat karangan , mula la kemalasan aku yang teramat dashyat . *padahal semua subjek aku malas .

S.E.B.E.N.A.R.N.Y.A  A.K.U  M.A.L.A.S  N.A.K  T.A.I.P  E.N.T.R.Y . KBAI . ;P

♥ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Sha ! Like Kalau Suka ! ♥

;

No comments:

Post a Comment