Tutorial : Cara Nak Guna CTRL + F

Assalamualaikum .
hai semua ! hari ni aku nak ajar korang cara nak guna CTRL + F pulak . benda apa CTRL + F tu ? dan apa pulak fungsi nya ? hehe .




fungsi CTRL + F ni untuk memudahkan korang cari apa-apa kod kat EDIT HTML. tu je la . hehe . kalau nak cari kod apa-apa , taip je dalam box putih yang tersedia tu ok . :)

*korang kena la tekan CTRL + F tu serentak ye .

♥ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Sha ! Like Kalau Suka ! ♥

;

No comments:

Post a Comment