A Graduation Day .

Hai readers . tepat pada tarikh yang comel iaitu 5 April 2012 yang lepas . haha . skema giler dowh ayat aku . actually pada hari tu , sekolah nenek aku ada buat majlis graduasi untuk pelajar-pelajar lepasan SPM 2011 . dan aku tercalon la untuk bergelar graduan pada hari tu . haha . pelajar yang mendapat sekurang-kurangnya C dalam semua mata pelajaran je yang dapat hadir dalam majlis ni .so,aku ? mmg la xde C . Untuk pengetahuan korang , aku cuma dapat 9A je untuk SPM 2011 tu . agak sedih tapi aku dah bersyukur .

wif me , cik yan . one of my bff . love u lah syg .


me wif my mama . mmuahhhh !!


wif arief or dikenali dgn nama ah chong . 

ehem . teka la sape . haha .

pada tarikh tu jugak la . ada orang melamar aku . eh ? melamar untuk jadi girfriend laaaa . hehe . 

♥ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Sha ! Like Kalau Suka ! ♥

;

No comments:

Post a Comment