Langkawi versi 1

Annyeong Haseyo readers ! Entry kali ni pasal aku lagi . dan lagi dan lagi . nasib la korang jadi follower aku kan . hehe . jangan sentap nooo . try korang usha tajuk entry kat atas tu . hari ni aku nak cheritha kisah aku pegi Langkawi baru-baru ni . Alaaa . bukan nye banyak pon versi yang aku nak buat . ada laaa dalam 5 keatas . haha . IJK (I'm Just Kidding) la sayang . So,malam Selasa tu aku dah bertolak pergi Langkawi . erm , aku bawak pilot . pilot bas ye adik2 sekalian .  Actually aku ikut rombongan SK Bunut Susu . Hanya para guru sahaja yang ada . Alaaa . Tarak best betul laa . Aku nak usha bebudak kecil pun tarak boleh . Nasib baik jugak la . Kalau tak , memang terserlah kegatalan aku mengorat budak kecik . :p

Perjalanan ke sana berjalan dengan lancar . Fuhh . Lega yang teramat . Tapi dalam bas tu , aku asyik duk teringat kat cik boyfie aku je . Last-last aku tido . Nasib baik dia tak ganggu aku dalam mimpi .Kalau tak , memang aku hempuk dah budak tu . Bila dah sampai , terus pegi jeti . Sebab sampai awal , aku sempat photo shoot dulu sementara menunggu feri.

Haha . Muka tak cukup tidur . cam mayat hidup . errr . :))

Tepat pukul 8.15 pagi .
ting-tong . perhatian kepada pelancong yang akan menaiki feri pada pukul 8.15 pagi , sila beratur di pintu masuk  sekarang juga . Wahh . Berdebar dah aku nih .
Alin : sa , feri kito sapa doh . 
Aku : ho , tak sabar doh nih . naik feri pon terasa srupo naik kapal titanic . haha .
Alin : gilo slalu la mu neh .
Aku : janji aku ENJOY !!
Alin : aku harap kita akan dapat pengalaman yang tak akan dilupakan . 
Maka dengan itu , berbaris la kitorang ke dalam feri tersebut . Muka memang excited giler . nak tengok ?



sejuk giler . aku rilex je . (padahal bibir dah biru)



"Sayang , alin dah naik feri ni .Kalau la sayang ada " . 



Ish3 . Posing apakah itu ? ce teka ? ^_^


Perjalanan memakan masa selama sejam . tapi terasa sekejap disebabkan kehadiran mamat-mamat hensem diatas feri ye . Aku dan Alin mengambil peluang mencuci mata sepuas-puasnya . Eye mo tidak diperlukan lagi . :))


so,apa pendapat korang ? bagi yang tengah mencari calon suami ke,mak mertua ke ,boleh la naik feri . sekian . 


akan bersambung.....

♥ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Sha ! Like Kalau Suka ! ♥

;

1 comment:

Post a Comment