You and Me

Hehe . tengok tajuk pun dah taw aku nak cakap pasal apa . adoyaaiii . banyak betul pakwe aku . setiap post mesti orang laen . haha . aku tak mintak semua tu . anggap je takde jodoh . errr . ye ke ? 5 APRIL 2012 . bermakna betul tarikh tu . ada apa ye ? alaaa . cuba korang tengok 'a thousand years' aku tu . cuba kira tarikh seminggu 2 hari sebelum tarikh post ni . dapat tak 5 April 2012 ? hehe . Actually aku dan dia dah lama "kenal" . tapi kitorang tak ingat tarih kitorang "kenal" tu . So,kami pilih 5 April untuk hari kami . 

hadiah sebagai penyeri hari kami .

cantik tak ? hehe . terharu sangat . :)))

Dia bagi gelang tu kat aku sebagai tanda kitorang bertunang kapel . Saja la tu bagi gelang kat aku sebab nak suruh aku trima dia . haha . Aku makan la jugak rasuah sikit-sikit . Sayang , lain kali bagi banyak2 ye . habib jewel ke , refflesia ke . haha . 

Meh aku citer sikit perangai "orang tua" naili ni . Disebabkan umur dia 2 tahun lagi tua dari aku , aku panggil dia "orang tua" ye . Dia ni ermmmmm .. macam mana eh ? alaaa . macam dalam gambar tu la . cute2 camtu . yang tak berapa nak tinggi tu . haha . tapi ada satu benda yang aku dengki pasal dia . erm . mata dia warna hazel . huh . sumpah aku meyampah . hehe . dia ni my senior kat sekolah dulu . tuannya gila-gila . caring yang terlebih,memang mengalahkan doktor .Hobi dia hari-hari ialah berangan yang dia tu perfect . hehe . banyak la awak punya perfect . perasan je lebih . :p 

tapi dia baik . dia banyak bagi nasihat kat aku .selalu je dia cakap " awak , jangan nakal-nakal tau. " . hehe . macam tau-tau je aku ni nakal .dia buat aku rasa cam aku ni kawan baik + gf dia. senang untuk aku share semua benda dengan dia . dia sabar je dengan perangai aku yang bagai ehem2 ni . insyaALLAH aku akan repair perangai aku sikit-sikit untuk jadi yang terbaik untuk dia . 

thank you so much ,my dear naili .  ilysm and 4 a thousand years . <3


♥ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Sha ! Like Kalau Suka ! ♥

;

No comments:

Post a Comment