WAHHH ! AKU DAPAT PERGI UM !!

Hai readers and my followers . korang sihat tak sekarang ? maaf la sebab aku dah lama tak update blog . aku sibuk sikit . ermm , actually sibuk banyak . Maklumlah kan , keputusan permohonan kemasukan ke universiti pun dah diumumkan , so aku bebanyak sibuk uruskan hal-hal untuk persediaan ke universiti . Keputusan kemasukan tu betul-betul buat aku happy + lompat-lompat atas katil . Walaupun bidang pengajian nya bukan pilihan pertama yang aku pilih tapi aku bersyukur . Janji dapat universiti yang aku nak . kan,kan,kan ?



NO. KAD PENGENALAN : 940605******
NAMA : NORSHAHIRAH BINTI CHE NORA @ NORAZMI


TAHNIAH!
ANDA TELAH BERJAYA DITAWARKAN PROGRAM PENGAJIAN SEPERTI BERIKUT:


KOD PROGRAM: M0020
NAMA PROGRAM PENGAJIAN : ASASI SAINS FIZIKAL
                                        :UM-UNIVERSITI MALAYA


Dengan ini , saya Norshahirah binti Che Nora @ Norazmi menerima tawaran tersebut dan akan bergelar pelajar asasi sains fizikal pada 27 Mei 2012 ini . Alhamdulillah . 

p/s: Aku telah berjaya menghadiri temuduga jpa pada 9 Mei lepas . Sekarang , aku tengah menunggu   keputusan samaada berjaya atau tidak untuk ke korea . :)) 



SELAMAT HARI MAMA . hehe . <3 <3 <3




♥ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Sha ! Like Kalau Suka ! ♥

;

2 comments:

Post a Comment