Copycat

Hi guys . Let's start our day with



COPYCAT . I'm sorry but i can't stand them . I really hate copycat . Agaknya diorang ni dah takde kerja lain nak buat . Asyik nak tiru orang je . Diorang ni takde matlamat hidup ke ? Aku tak faham la korang ni . Apa yang korang nak sebenarnya ? Please live by your own . Don't disturb me . I don't have time to think about this kind of stupidity . Please be matured . Grow up ! You are not kid anymore . Takkan la semua benda yang aku buat korang nak tiru . Tetiba i feel like i'm an entertainer . *ok.dreaming. 

Copycats , you should be you . Do not copy others attitude . You're special . You're the one that born with some attitude that only you have it . Hargai la sikit apa ALLAH dah bagi . Ni tak , orang pakai baju pink , korang pun menyibuk la nak pakai baju warna sama . Orang makan roti , korang pun nak makan roti jugak . Orang tulis entry pasal dia sakit perut , korang pun nak tulis jugak . Mana letaknya kelebihan korang ?? Bagus sangat ke orang tu sampai korang nak tiru dia ? Tolong la jangan jadi bodoh sangat . Kadang-kadang aku rimas hidup dikelilingi orang macam ni . Aku ni bukan la siapa-siapa . Aku manusia biasa je . Kalau nak tiru sangat apa yang orang tu buat, cari la orang yang lebih bagus dari aku . Aku sendiri banyak kekurangan . So , stop copying what i've done . 





♥ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Sha ! Like Kalau Suka ! ♥

;

No comments:

Post a Comment